Maj 2013

Snart 2 år sen sist :/
Oj. Tiden flyger iväg när man har roligt ;)
Jag har hunnit byta arbetsplats och snart är det dags att byta enhet inom samma företag! Jag har fortsatt mina studier så nu har jag bara 1,5 år kvar innan jag är färdig förskollärare :) det känns helt underbart. Just nu är jag väldigt skoltrött men med semestern runt hörnet håller jag näsan ovanför vattenlinjen ;)
En av mina tidigare kollegor fick bort i förrgår, det känns lite sorgligt för hen skulle precis få lov att njuta av pension med allt vad det innebär samt ha mer tid för sina barnbarn som hen älskade över allt på jorden. Varför kan man inte få dö av ålderdom, lycklig och nöjd utan krämpor eller sjukdomar? Livet är allt bra konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0